2 Ağustos 2012 Perşembe

Sanal servisler satarak para kazanmak



İnternette reel ticaret kazandırdığı kadar sanal ticarette kazandıran sektörlerden birisidir. Bu sanal sektörden kastımız elle tutamadığım, internette değerlendirilebilen ürünlerdir. Bu ticaret şekli için oldukça iyi bilgisayar bilmeniz ya da bir yazılıma hâkim olmanız gerekmektedir. Aksi halde herkesin bildiğini herkese satamazsınız. Bunun için kendinize öncelikle şunu sorun: “Benim internet üzerinde satabileceğim, uzman olduğum konu nedir?” Bu sorunun cevabı ne ise ona göre bir hizmet satışını aklınızdan geçirin. Örneğin, uzmanlık alanınız eğitim mi? Hemen eğitim üzerine konu anlatımları çekip internet üzerinden satabilirsiniz. Ya da uzmanlık alanınız kitap mı? Kitaplarla ilgili eleştiriler yazıp sitelerle anlaşıp onlara eleştiri yazısı hizmetinizi satabilirsiniz. Bu işlem uzayıp gitmektedir.




Sanal servis pazarlamanın oldukça uzmanlık istediğini görmekteyiz. Ancak bu uzmanlık, internet uzmanlığı gerektirmemektedir. Profesyonel bir internet pazarlamacısı ile çalışarak yaptığınız servisleri pazarlayabilirsiniz. Bu konuda bizimle iletişime geçerek de yardım alabilirsiniz.

2 yorum:

  1. bende zamanında bu servisten yararlandım.eger bi konu üzerinde uzmanlık alanınız varsa bunu degerledirin derim

    YanıtlaSil
  2. mahmutunda dedıgı gıbı bı konu hakkında uzmanlık alanınız varsa bunu neden degerlendırmıyorsunuz? size uygun bolumu bulun arkadaslarınızdan yardıım alın ve baslayın tek gereken sey bu

    YanıtlaSil